Front Office Manager (m/v/x)
Is gasten hartelijk ontvangen jouw passie?
Als Front Office Manager weet je uitstekend in te spelen op de wensen van de gast. Je zorgt niet enkel voor het functioneel gemak zoals het in- en uitchecken, adviseren en betalingen beheren. Je creëert ook een ontspannen sfeer waar onze gast zich thuis voelt op elk moment van de dag. Snel bijleren is voor jou geen probleem en je gaat moeiteloos om met de nieuwste technologische snufjes.
Een voorproefje van je dag-tot-dag:
In jouw functie van Front Office Manager ben je verantwoordelijk voor de afwikkeling van de reserveringen, de serviceverlening aan gasten, de bagagebehandeling en het toezicht op veiligheid. De focus ligt op het borgen van een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en het bewaken van de productiviteit.
Je formuleert - in overleg met het management - het verhuurbeleid van de kamers. Je optimaliseert de werkzaamheden van de receptie. Je zorgt met jouw front office team voor een gewaarborgde kwaliteit en service aan de gast.
Je staat in voor de budgetbeheersing en -controle van jouw dienst. Je superviseert de facturatie en betalingen. Je interpreteert audit-gegevens. Je rapporteert aan het management resultaten zoals bezettingspercentages.
Je werkt mee aan de receptie tijdens piekmomenten. Je geeft de nodige informatie met betrekking tot reservaties en gasten door aan de verantwoordelijken van de desbetreffende dienst. Je beheert de klachtenbehandeling en ziet toe dat alle huisvoorschriften worden nageleefd.
Je superviseert en volgt alle reservaties op van aanvraag tot en met facturatie.
Je voorziet in het operationele personeelsbeheer. Je stelt uurroosters op en je regelt de verlofaanvragen en afwezigheden. Je leidt medewerkers op en je voert functioneringsgesprekken. Je draagt zorgt voor het welzijn van de medewerkers.
Wie zoeken wij?
Binnen onze hotels staan volgende waarden en normen centraal: een gepassioneerd team dat mindful omgaat met hun job en hun plaats binnen de organisatie. Ook verlangen wij dat je prestatiegericht in jouw job staat, zowel op individueel vlak als op collegiaal vlak. Hardwerkende mensen die down to earth zijn, zijn de perfecte aanvulling voor ons hotel.
Je behaalde minstens een bachelor, bij voorkeur hotelmanagement.
Je spreekt vlot Nederlands en beheerst minstens nog een tweede taal.
Je hebt voldoende digitale vaardigheden.
Werken bij ons betekent:
Wij verstrekken onze medewerkers alles wat ze nodig hebben om te kunnen slagen. Dit houdt in een concurrerend salaris dat al je harde werk beloont tot aan een breed scala aan secundaire arbeidsvoorwaarden zoals maaltijdcheques, een hospitalisatieverzekering en een bijdrage in jouw pensioenspaarfonds.
Je krijgt een contract van onbepaalde duur. We gaan van meet af aan met jou een duurzaam engagement aan.
Werken bij ons is meer dan een 9-5 kantoor job. Work/life balance staat centraal. Aan de hand van flexibele uren plan je jouw uren in op de manier die het best aansluit bij jouw leven. Dit creëert een unieke work/life balance die kenmerkend is voor jobs binnen de hotelsector.
Jouw werkplaats is splinternieuw. Je werkt in een unieke omgeving waar architectuur, technologie en hospitality flawless hand in hand gaan.
Hotelwerk opent deuren en we helpen je graag daarbij. Door middel van trainingen en opleidingen kun je jezelf verder blijven ontplooien en groeien. Het harde werk binnen de hotels wordt beloond met unieke voordelen. Zoals kortingen voor jou, je familie en vrienden binnen onze hotels.
Hospitality werk is een unieke industrie waarbij je boeiende mensen van overal ter wereld kunt ontmoeten. Ook jouw collega’s kunnen een grote steun zijn. Je krijgt de kans om connecties te creëren die een leven lang zullen meegaan.
Wie zijn wij?
Het gloednieuwe voco™ Brussels City North ligt op de innovatiecampus van Living Tomorrow en opende pas zijn deuren. voco™ staat garant voor een unstuffy hotelervaring in een ontspannen sfeer, met als tagline ‘Reliably Different’.
Als deel van de Living Tomorrow-campus zijn innovatie en nieuwe technologie een deel van ons unieke DNA, wat voor jou en voor onze gasten een bijzondere beleving creëert!
Het voco™ Brussels City North maakt deel uit van een groter bedrijf genaamd PREM Hospitality. PREM Hospitality is een beheermaatschappij die gespecialiseerd is in het beheren van hotels. Het hoofdkantoor van PREM Hospitality Continental Europe is gevestigd in Gent. PREM Hospitality heeft een collectie van verschillende hotels en serviceappartementen ontwikkeld op meer dan 20 verschillende locaties.
Hoe kan je ons bereiken?
Ons adres is: Indringingsweg 1, 1800 Vilvoorde.
Met de wagen zijn wij gemakkelijk bereikbaar via de belangrijkste snelwegen. Op de Living Tomorrow-campus is parkeerplaats voor de wagen voorzien waar ook laadpalen aanwezig zijn.
Vlak voor het hotel ligt de bushalte Vilvoorde Living Tomorrow van waaruit je in een kwartier aan Vilvoorde Station staat.
Wanneer je met de fiets komt, is er een overdekte fietsenstalling op het terrein voorzien met oplaadpunt.
Hebben we jouw nieuwsgierigheid gewekt?
Aarzel dan niet en klik op de knop ‘Solliciteer voor Front Office Manager’. We willen je uiteraard van alles vragen, maar op het formulier houden we het bondig. Heb je geen cv bij de hand, dan kan je die gerust op een later tijdstip nog nasturen.
Zien we een match tussen jouw cv en de vacature, dan contacteren we je voor een verkennend gesprek.
Heb je zelf vragen voor ons, mail ons op vacatures@premgroup.com.
We kijken ernaar uit om van je te horen!
Volg ons
Iedereen welkom
Waar je ook vandaan komt, er is een plaatsje voor jou in ons hotel. Bij ons kijken we naar jouw vaardigheden, ambities en talenten. Je leeftijd, geslacht, geaardheid, genderidentiteit of -expressie, handicap, etnische afkomst, nationaliteit of enig ander kenmerk spelen geen rol bij het meten van je competenties.
Vragen?
Stel je vraag over deze vacature per e-mail aan Timothy, HR Manager bij voco™ Brussels City North.
Meer vacatures
Bekijk ook onze andere vacatures
Loon en CAO’s
Als werkgever vallen wij onder het Paritair Comité 302. Lees meer over loonbarema’s en loon-cao’s
Deel deze job