Meeting en Events Coördinator (m/v/x)
Ready to spread the word over onze uitzonderlijke gastenervaringen en onze onevenaarbare dienstverlening?
Als Meeting en Events Coördinator mag jij dit dagelijks doen. Met jouw inzicht en enthousiasme zal je het Sales, Catering & Events Team helpen om onze omzetdoelstellingen voor het hotel en de vergaderzalen te overtreffen. Nacht na nacht. Dag na dag. Elke dag zal anders zijn. We zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om de lat hoger te leggen.
Een voorproefje van je dag-tot-dag:
In deze job ondersteun je de Event Manager op commercieel en administratief vlak en speel je een sleutelrol in het organiseren en coördineren van zakelijke evenementen. Je taken omvatten:
Behandelen van offerte-aanvragen, opstellen en opvolgen van offertes in samenspraak met de klant en Event Manager.
Verzorgen van de volledige administratie rondom bevestigde evenementen, van deelnemersregistratie tot interne communicatie.
Coördineren van alle evenementdetails, zoals catering, logistiek, sprekers en accommodatie in overleg met betrokken teams.
Fungeren als aanspreekpunt voor klanten en zorgen voor een vlotte communicatie met het operations team via Opera Sales & Catering.
Jij zorgt ervoor dat elk event een succes wordt en voldoet aan de verwachtingen van onze zakelijke klanten.
Wie zoeken wij?
Je hebt minstens een bachelor, bij voorkeur in Hotelmanagement, Eventmanagement, Marketing, of Toerisme.
Je spreekt vloeiend Nederlands, Engels en Frans.
Digitale vaardigheden zijn een must; ervaring met Opera PMS is een pluspunt.
Je bent gastvrij, flexibel en stressbestendig.
Je werkt nauwkeurig en kan goed plannen en organiseren.
Je bent creatief en denkt in oplossingen.
Je communiceert helder en bezit sterke sociale vaardigheden.
Je functioneert goed in een team en hebt een interculturele mindset.
Je leert graag bij en toont initiatief om jezelf te ontwikkelen.
Werken bij ons betekent:
Wij verstrekken onze medewerkers alles wat ze nodig hebben om te kunnen slagen. Dit houdt in een concurrerend salaris dat al je harde werk beloont tot aan een breed scala aan secundaire arbeidsvoorwaarden zoals maaltijdcheques van 8 euro per gewerkte dag, een hospitalisatieverzekering en een bijdrage in jouw pensioenspaarfonds.
Je krijgt een contract van onbepaalde duur. We gaan van meet af aan met jou een duurzaam engagement aan.
Je uurrooster is bespreekbaar. Werken bij ons is meer dan 9 to 5 werk. Jouw work-life balance staat centraal. Aan de hand van flexibele uren plan je jouw uren in op de manier die het best aansluit bij jouw leven.
Jouw werkplaats is splinternieuw. Je werkt in een unieke omgeving waar architectuur, technologie en hospitality flawless hand in hand gaan.
Hotelwerk opent deuren en we helpen je graag daarbij. Door middel van trainingen en opleidingen kun je jezelf verder blijven ontplooien en groeien. Het harde werk binnen de hotels wordt beloond met unieke voordelen. Zoals kortingen voor jou, je familie en vrienden binnen onze hotels.
Hospitality werk is een unieke industrie waarbij je boeiende mensen van overal ter wereld kunt ontmoeten. Ook jouw collega’s kunnen een grote steun zijn. Je krijgt de kans om connecties te creëren die een leven lang zullen meegaan.
Wie zijn wij?
Het gloednieuwe voco™ Brussels City North ligt op de innovatiecampus van Living Tomorrow en opende pas zijn deuren. voco™ staat garant voor een unstuffy hotelervaring in een ontspannen sfeer, met als tagline ‘Reliably Different’.
Als deel van de Living Tomorrow-campus zijn innovatie en nieuwe technologie een deel van ons unieke DNA, wat voor jou en voor onze gasten een bijzondere beleving creëert!
Het voco™ Brussels City North maakt deel uit van een groter bedrijf genaamd PREM Hospitality. PREM Hospitality is een beheermaatschappij die gespecialiseerd is in het beheren van hotels. Het hoofdkantoor van PREM Hospitality Continental Europe is gevestigd in Gent. PREM Hospitality heeft een collectie van verschillende hotels en serviceappartementen ontwikkeld op meer dan 20 verschillende locaties.
Hoe kan je ons bereiken?
Ons adres is: Indringingsweg 1, 1800 Vilvoorde.
Met de wagen zijn wij gemakkelijk bereikbaar via de belangrijkste snelwegen. Op de Living Tomorrow-campus is parkeerplaats voor de wagen voorzien waar ook laadpalen aanwezig zijn.
Vlak voor het hotel ligt de bushalte Vilvoorde Living Tomorrow van waaruit je in een kwartier aan Vilvoorde Station staat.
Wanneer je met de fiets komt, is er een overdekte fietsenstalling op het terrein voorzien met oplaadpunt.
Hebben we jouw nieuwsgierigheid gewekt?
Aarzel dan niet en klik op de knop ‘Solliciteer voor Meeting en Events Coördinator’. We willen je uiteraard van alles vragen, maar op het formulier houden we het bondig. Heb je geen cv bij de hand, dan kan je die gerust op een later tijdstip nog nasturen.
Zien we een match tussen jouw cv en de vacature, dan contacteren we je voor een verkennend gesprek.
Heb je zelf vragen voor ons, mail ons op vacatures@premgroup.com.
We kijken ernaar uit om van je te horen!
Volg ons
Iedereen welkom
Waar je ook vandaan komt, er is een plaatsje voor jou in ons hotel. Bij ons kijken we naar jouw vaardigheden, ambities en talenten. Je leeftijd, geslacht, geaardheid, genderidentiteit of -expressie, handicap, etnische afkomst, nationaliteit of enig ander kenmerk spelen geen rol bij het meten van je competenties.
Vragen?
Stel je vraag over deze vacature per e-mail aan Timothy, HR Manager bij voco™ Brussels City North.
Meer vacatures
Niet de job die je zocht? Bekijk ook onze andere vacatures!
Loon en CAO’s
Als werkgever vallen wij onder het Paritair Comité 302. Lees meer over loonbarema’s en loon-cao’s.
Deel deze job